Samsung UE40H6200AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40H6200AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Mathly 07-08-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6200AW

Scherp beeld met goede kleuren.
Een klantvriendelijke afstandsbediening.
Het geluid van de tv is goed (een soundbar staat nog wel op ons verlanglijstje maar vinden wij nog geen noodzaak).
Op internet met de Apps werkt heel eenvoudig.
Veel ingangen voor genoeg randapparatuur.

1ste reactie zoon van 10 jaar: wat hebben wij een coole TV.

Woorden recht uit het hart. Mooier kan toch niet...

Een tevreden klant met tevreden gezinsleden.

JHteG 27-07-2014

Makkelijk te installeren
in combinatie met ziggo superscherp beeld
geen extra afstandbediening meer nodig
alles met 1 te bedienen
geweldig beeld !
top apparaat!

Jille B 24-07-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6200AW

Vergeleken met de vorige merken die ik had.....heb ik er al spijt van, dat ik ze had.
Uitstekende keuze van mij geweest, Prima tv
Kleuren staan mij aan en met de juiste speakers geloof ik in een nog beter geluid.
Toppie!!

Martijn41 22-07-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6200AW

Een mooi vormgegeven TV met bijzondere eigenschappen.
Gemakkelijk te installeren en prettig in het gebruik.
Heel veel mogelijkheden, scherp en helder beeld. Het geluid is heel goed.

Puk04 30-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6200AW

Mooi beeld, veel mogelijkheden, hadden wat tijd nodig om de 3d functie aan te krijgen, maar ook dat is gelukt. We zijn er blij mee.

Felix 1977 21-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6200AW

Met de bijgeleverde handleiding is het zeer makkelijk te installeren, zo makkelijk eigenlijk, dat het eigenlijk allemaal vanzelfsprekend is.
Dit geld eigenlijk ook voor de verschillende menu's via de afstandbediening.
Daarnaast zijn zowel de beeld als geleidskwaliteit ook prima, voor de zekerheid wel een Blueray/audio set van Samsung erbij gekocht, maar zonder deze installatie is het geluid ook zeer goed!
Helemaal ideaal is de functie om de tv te delen met telefoon of tablet (ja we zijn van de Samsung familie).

Freek_ 16-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6200AW

Mooie TV, zeker wanneer je van een beeldbuis overschakelt. Prima prijs/kwaliteitverhouding: de TV heeft heel veel mogelijkheden (o.a. standaard Netflix, internet e.d.). Enig minpuntje is dat er geen Ziggo kaart in kan!

TeeveeKijker 14-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6200AW

Sinds een paar weken geleden hebben we de Samsung UE40H6200 aangeschaft en hebben we er tot nu toe nog geen spijt van gehad.
Het geluid klinkt zeer scherp en de synchronisatie van het geluid en beeld is optimaal.
Ook zijn er vele opties om het geluid in te stellen.
Over het beeld van de tv zijn wij zeer tevreden, zolang je niet te dicht kijkt, want dan zie je de pixels van de tv.
Net zoals met het geluid zijn er veel mogelijkheden om het beeld van de tv in te stellen.
Het gebruik van de tv is niet moeilijk te leren, sinds alles duidelijk in de handleiding staat.
Hetgene wat ons heeft overtuigd om deze tv te kopen was toch echt hoe hij eruit zag, de tv zelf was zeer dun, het scherm zag er erg helder uit en de vorm van de tv was plat (diverse andere tv's hdden een ronde vorm)
Samengevat is deze tv een zeer goede aankoop als je een moderne tv wilt, maar niet teveel wilt uitgeven.

Jepke 09-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6200AW

Net gekocht ter vervanging van een Philips LCD die al na 5 1/2 jaar defect was. Beeld van deze TV is geweldig, Instellen Smart functies, zoals internet is wel ff puzzelen. Ook het installeren van mijn Telfort media ontvanger was ff zoeken, uiteindelijk gelukt door de Tv met KPN te linken ( zelfde Motorola ontvanger)
Alleen geluid harder en zachter niet gelukt door te linken naar de afstandsbediening van ontvanger waardoor ik met 2 afstandsbedieningen moet werken.
Verder een aanrader en zijn geld zeker waard.

visotronics 22-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6200AW

Geweldig goede prijs- kwaliteitsverhouding. Het beeld is fantastisch mooi, zeker met HD digital. Je moet je wel even door alle instellingen heen werken. Fijne tv.

Bloppy 14-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6200AW

Na even tien jaar was onze Loewe aan vervanging toe, een grote beeldbuis rakker die zijn jaren heeft bewezen. Nu sinds gisteren een Samsung UE40H6200AW smarttv gekocht. Wat een fantastisch apparaat.. Aansluiten makkelijk, beeld fantastisch alleen het geluid is prima. Nu nog ons ultieme filmgevoel nog krijgen met deze prachtige aanwinst.

josha 02-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6200AW

het toestel vind ik wel mooi met zijn smalle rand, de voet vind ik minder. de tv heeft een mooi beeld en veel mogelijkheden.
in het begin ging de tv telkens op schermbeveiliging, maar met Samsung gebeld en door hun snel opgelost. Een ding vind ik wel kinderachtig, de apps om de tv te bedienen kan alleen maar via samsung telefoons en -tablets.Dus youtube kan ik alleen bedienen via de cursor, of ik moet een nieuwe telefoon of tablet kopen. Samsung doe daar wat aan!!!